Marcel Bioterra

Ahir ens va visitar el Marcel Bioterra en motiu de la Setmana del Medi Ambient. Ens va recordar el lema del MALBARATAMENT ALIMENTARI, del reciclatge i del projecte del Claki. Ens encanta que vingui!

Nou comptatge al Mas de l’Artís

Coincidint amb la celebració de Sant Vicenç de Paül, els nens i nenes de cicle superior hem anat al Mas de l’Artís. Aquesta sortida tenia l’objectiu de fer, per segona vegada, el seguiment de la Plantada d’arbustos. El febrer del curs 2015-16 les famílies i mestres de...
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.