Els nens i les nenes d’infantil hem anat al teatre. Sí, sí al teatre i…….sense sortir de casa!!! Ha estat molt divertit i ben especial, perquè són petites obres de “TEATRE D’OMBRES XINESES” fetes per nosaltres amb titelles de pal i amb les mans.
Fa unes setmanes, vam proposar als nens i nenes de Cicle Inicial que es convertissin en inventors i inventores. I no els va fer mandra, de seguida van fer anar la seva imaginació i van començar a construir. Han fet invents increïbles, fent servir...
Els alumnes de 4t han fet una tasca de Taller d’Escriptura sobre la recomanació d’un llibre que hagin llegit durant el confinament. Era una tasca d’expressió oral en castellà. Aquí en podeu veure un petit recull:
El divendres 8 de maig a la tarda les 2 classes de P3 hem fet la nostra 1a videoconferència. Amb molta il•lusió, cadascú ha ensenyat la seva joguina preferida.
Des de la SIEI de l’Escola el Cim, us volem donar molts ànims amb aquesta petita interpretació del We are the World que els alumnes de la classe d’Albàfrega van realitzar el curs passat. Tot anirà bé!