El dimecres 6 de Maig del 2020 ens hem estrenat amb aquesta primera trobada on hem estat parlant sobre les nostres MASCOTES i els ninos de peluix que ens fan companyia i que tant ens estimem. El dimecres 13 de maig del 2020 hem fet la segona trobada i hem recordat una...
Ens inventem virus divertits. Els dibuixem, els pintem, els posem un nom i ens imaginem com són, on viuen, què els agrada i com els podem destruir. Creacions dels alumnes