Aquesta vegada els Diables i els Bastoners ens hem posat el davantal i el gorro per cuinar un berenar ben bo i presentar-lo a tota la classe. Mmmmmmm tot plegat ha quedat molt dolç!!!
Com tots sabeu, aquest cap de setmana havia de tenir lloc el Concert de final de curs de Sons. La situació actual no ens ha permès fer-lo tal i com l’havíem previst però, malgrat la distància i els inconvenients, finalment podreu gaudir des de casa d’aquest concert...
BERENEM JUNTS i parlem dels menjars que més ens agraden i quins plats som capaços de preparar: bikinis, pinxos de fruita i fins i tot pastissos de tota mena.