(function($) { $('#fileuploadfield').change(function() { $('#uploadtextfield').val($(this).val()); }); })(jQuery);

Dins de la Setmana de la Solidaritat, els alumnes de 1r d’ESO van fer una activitat sobre el viatge d’un refugiat i el seu equipatge. En una primera sessió, els alumnes, per grups, van escriure una llista de les coses que creien que un refugiat pren quan marxa del seu país. A la segona sessió, els alumnes portaven tot allò que havien anotat, i un representant de cada grup es convertia en refugiat. I va començat el viatge (imaginari) d’aquest refugiat: com que anava molt carregat, a mig camí va haver de desfer-se d’algunes coses, el camí era molt llarg. En arribar a una estació, només li deixaven agafar una bossa si volia pujar al tren i, per tant, va haver d’abandonar les altres. Més endavant va trobar una persona que el portava a Grècia a canvi de diners, però a la barca (patera) només hi podien pujar persones, tantes com fos possible, per això calia deixar tot el que no fos imprescindible. Ni sabó, ni aigua, ni menjar, ni mantes, ni records, ni animals de companyia… tot es va anar perdent pel camí. A les fotografies veureu la diferència d’equipatge entre el principi i el final del viatge, i també l’enrenou de l'”estació”.IMG_0004 IMG_0002

IMG_0006 IMG_0008 IMG_0013

(function($) { $('#fileuploadfield').change(function() { $('#uploadtextfield').val($(this).val()); }); })(jQuery);