Aquest curs, els alumnes de 2n, hem participat per primera vegada en el projecte “La Clika”. La Clika és una activitat musical en la que s’inscriuen escolars de Cicle Inicial de tot Catalunya, de les illes i d’Andorra, i es posa en escena a...
Aquest any, els alumnes de 4t hem participat al 16è Congrés de la Ciència amb una ponència sobre el nostre projecte compartit “La salut dels nostres mars”. Cada classe ha enfocat el projecte segons els seus dubtes i interesos i han sortir dues parts...