Aquest any a l’Escola celebrem el 25è aniversari, i per recordar aquesta data tan important hem fet un gran mural al pati. No és un mural qualsevol, és un mural artístic!!

Per fer-lo ens ha ensenyat i ajudat l’il·lustrador Joan Turu. Primer ens va explicar coses de l’art i després ens va donar un full per dibuixar les nostres idees pel mural. Quan vam acabar i li vam donar les nostres propostes, les va agafar totes i va dibuixar el mural.

Nosaltres l’hem pintat i ha quedat molt bonic. Aquest mural representa com és la nostra escola, oberta a tothom i molt alegre.

Les i els alumnes de 4t: Ginesta i Margalló

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.